Adresas: 
A. Mickevičiaus g. 54, Kaunas
Tel.: 37-226577

El. paštas: 
6lopselis-darzelis@one.lt
Internetinė svetainė: 
http://www.6lopselis-darzelis.lt

Priklausomybė: 
Savivaldybės
Įstaigos tipas: 
Ikimokyklinio ugdymo mokykla

Mokymo kalbos: 
rusų
Mokymo formos: 
Dieninė

Savivaldybė:
Kauno apskr. Kauno m. sav.
Ugdymo gairės ir veikla

Kauno 6 lopšelis darželis teikia sekančias paslaugas:
ankstyvojo amžiaus vaikų nuo 1 metų iki 3 metų ugdymas, jų sėkminga adaptacija ikimokyklinėje įstaigoje;
vaikų nuo 3 metų iki 5 (6) metų ugdymas, jų socialinių įgūdžių tobulinimas;
priešmokyklinio amžiaus vaikų nuo 5 metų iki 6 (7) metų ugdymas, jų sėkmingai adaptacijai bendro lavinimo mokykloje;
švietimo pagalba nelankantiems ugdymo įstaigos 5 – 6 metų vaikams;
vaikų nuo 3 metų iki 6 (7) metų, turinčių kalbos ir komunikacijos bei kitus specialius poreikius, ugdymas;
atsižvelgiant į tėvų pageidavimus organizuojamas papildomas ugdymas (estetinis ir fizinis lavinimas).

 

Remdamiesi Lietuvos vaikų ikimokyklinio ugdymo koncepcija „Ankstyvojo ugdymo vadovu“, „Ikimokyklinio ugdymo gairėmis“, išskyrėme šiuos principus, pagal kuriuos sudarėme tęstinę „Ugdymo programą“ įvairioms amžiaus grupėms. Ikimokyklinio ugdymo principai:


Individualumas – auklėtojos žinodamos vaiko raidos ypatumus, remdamasi savo patirtimi, supranta kiekvieno vaiko individualius skirtumus ir stengiasi atliepti kiekvieno vaiko individualiems poreikiams ir galimybėms.
Integralumas – programos turinys sudarytas ir įgyvendinamas atsižvelgiant į vaiko visuminį pasaulio suvokimą, jo veiklos konkretumą ir sinkretiškumą. Vaiko socializacija palankiausia yra savos kultūros terpė, padedanti natūraliai perimti vertybinės visuomenės orientacijos – dorinės nuostatas, principus, elgesio normas. Taigi svarbiausiu ugdymo aspektu tampa socialinis ir kultūrinis aspektas.
Pilietiškumas – grindžiamas rusų ir lietuvių tautų kultūrų, tradicijų, papročių, meno integracija į mažo vaiko kasdienį gyvenimą, auginamas doras, geras, kūrybingas žmogus.
Tęstinumas - ugdymo turinys atitinka 1 – 5(6) metų vaiko psichofizines galimybes, jo pažinimo ir raiškos būdus, bendravimo ir elgesio modelius. Ugdymo turinys sudarytas taip, kad jį būtų galima lanksčiai taikyti atsižvelgiant į kiekvieno vaiko individualus poreikius, interesus ir galimybės. Ikimokyklinio ugdymo turinys derinamas su ankstyvijo amžiaus ir priešmokyklinio ugdymo turiniu.

 

Priešmokyklinio amžiaus vaikai (6 m. - 7 m.) ugdomi pagal Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos "Bendrają priešmokyklinio ugdymo ir ugdymosi programą".

 

Įstaigą lanko vaikai, turintys kalbos ir komunikacijos sutrikimų ir tai turi įtakos jų sėkmingai raidai, brandumui, pasiruošimui mokyklai bei lemia mokymosi motyvaciją. Todėl natūralus šeimų poreikis – ikimokykliniais ir priešmokykliniais metais „ištaisyti“ vaiko kalbą, suteikti jam pasitikėjimo savo jėgomis bei subręsti mokyklai.

 

Siekiant tenkinti rusų bendruomenės poreikius, lopšelio-darželio palaiko ryšius su Rusų ambasada Vilniuje, glaudžiai bendrauja su A.Puškino vidurine mokykla, rusų organizacijomis (centrais) „Nadežda“ ir „Učenie – svet“, stačiatikių bažnyčia.
Lopšelyje-darželyje vaiko asmenybės ugdymas grindžiamas rusų tautos kultūros vertybių puoselėjimu ir etnokultūriniu ugdymu, bei nepamirštamos lietuviškos tradicijos, į kurias kviečiami vietos bendruomenės nariai, ugdytinių tėvai, seneliai.
Visa tai stiprina rusų bendruomenę, skatina pedagogų komandą tapti atsinaujinusia, nuolat besimokančia, siekiančia kokybiškų ugdymo rezultatų, patrauklia bendruomenei ir visuomenei atviro tipo šiuolaikine edukacine įstaiga.


Ikimokyklinio ugdymo programa skirta ikimokyklinio ugdymo pedagogams, tenkinantiems rusų tautinės mažumos vaikų, jų tėvų ir bendruomenės poreikius bei tėvams, besidomintiems mažų vaikų ugdymu(si). Programa yra lanksti, todėl bus nuolat atnaujinama ir tobulinama, atsižvelgiant į vaikų pasiekimų vertinimo rezultatus, poreikių kaitą, tėvų lūkesčius ir pageidavimus, pedagogų pastebėjimus ir rekomendacijas. Ji parengta, vadovaujantis pagrindiniais ikimokyklinį ugdymą reglamentuojančiais teisės aktais bei norminiais dokumentais, pedagoginės bei metodinės literatūros šaltiniais.